Powered By Blogger

04 February 2011

Kembali setelah lama menyepi

Salam kpd semua pembaca blog aku nih, terima kasih kerana masih lg membuka blog aku nih... mmg dah lama da aku x buka n update sbb aku busy skit sem 3 ni, huhu.. semester 3 adalah paling mencabar dalam diploma aku ni sebb 4 subjek praktikal ada dlm skop subjek aku.. mmg letih la aku...

skrg da makin ramai org dah ada blog sendiri, mcm2 perkara digunakan dgn menggunakan blog, ade yg berniaga, berkongsi cerita dan x kurang juga ada yg melepaskan kebosanan mereka dgn menulis.. tp aku x minat sgt menulis sbb minat kpd praktikal. so aku x update blog ni.

semester 3 agak best walaupon letih sikit, byk cabaran yg kene tempuh dalam hidup ni, xder aper yg senang kt dunia ni, semua susah. kalau nk senang mudah, berusaha lah kita pasti akan mencapai kesenangan itu..

semester 3 di dalam kelas serving
trip ke melaka

sekian, bersambung...

No comments:

Post a Comment