Powered By Blogger

03 May 2010

semalam yang pergi

setelah sekian lama aku x tulis, aduh susah nak dapt internet laju ni, wifi maklum je la kn bende free mmg lembab gler la. pelbagai perkara yg telah berlaku sepanjang aku x tulis ni pergaduhan, peperangan, suka duka, mcm2 la. tp x lame lg aku da nak abis final, so aku mmg nak sgt balik pulang cuti, ish da lame x balik kot, nk jumpe ma abah, kwn2, huhu special prend. tp dlm cuti aku pun x sabar gk nak jalani latihan insentif anjuran en rahman lecterer kitchen aku, dyer ckp kene kuat mental dan fizikal, pergh mcm nak g berperang plak, aku x kisah pon, janji aku dpt terus blaja dan blaja. mmg cita2 aku kan dlm bidang masakan ni, tp aku da ubah cita2 dari chef, aku nk jd lectrer kitchen, lg best ajar bdk2, haha aku nak marah dyorg mcm lecterer aku marah kami. hehe x baik la aku ni, niat pun da x btol. tp mmg btol dow, keje lecterer ni rileks sikit, tp gaji plak mahsyuk,habis bab cita2. baru ni aku dikejutkan dgn khabar yg mengatakan ayah kwn baik aku di uitm KL alamanda, ayah dyer kene heart attack mase tgh rehat, Ya Allah kesian dia satu family, telah kehilangan ayah tersayang. Al Fatihah la untuk arwah ayh dyerm bapak dyer baik dgn kitorg, peramah walaupun dgn anak2 dyer pemarah sikit. tp rauf redha dgn ujian yg diturunkan dari Allah swt untuk hambaNya ini,



namun demikian, kami tetap mahu kamu strong rauf. insyaAllah....

No comments:

Post a Comment