Powered By Blogger

19 March 2010

18 mac 2010, retail day d'hotelerie


aku dan beli buku ni kat booth bertentangan dgn aku, byk persoalan aku tlh terjawab dlm buku ni...


ketika persediaan di buat... kami tlg group A n B je ni...


gerai kitorg Part 1 DCA, bley la gk lepas modal...


tgh bosan ni, tggu en rahman yg masih belum muncul di kelas,,,

kitorg grak kelas awal ari ni, mmg semangt la nak msuk kitchen, setelah smpai dlm pkul 7.50am ti, kami follow kete en rahman, tgk dyer ke tapak park dewan aspirasi, masuk je ke kelas tggu2 en rahman masih belum naik. setelas bosan tunggu smpai pkul 8.20am kami turun ke bawah, tnye en rahman rupenyer dyer cancel kelas ari ni, aduyai tergamam kitorg yg semangt nak masuk kitchen ni, kitorg diarahkan utk tlg berniaga for Booth part 1 Dca, ok la kg dari xder keje kn. persiapan terus dibuat utk berniaga, sbb da terlalu lama duduk kt gerai aku masuk la tlg wan n afiq memasak dadih sbb lame sgt dyorg wat, lepas da siap dlm pukul 12.pm aku keluar la kn, da sume keje da siap nak wt pe lg, berniaga la aku smpai pkul 12.30pm aku balik nak anta mus balik umah dyer, maybe nak ambik moto kot, haha, ader new geng. laps da siap anta dyer dlm pkul 2 aku dtg semula ke booth aku, pkul 2.30 aku da mule bosan. wan g la ambik merit kt booth dca part 5, n bagi kt bdk2 kelas aku, terjadilah sedikit salah faham yg menyebbkan aku melepaskan semua yg aku bengang ngan bdk2 kelas aku selama ni. pkul 3.45 aku blah sbb da x tahan ngan mulut2 dyorg tu, mlm mcm biasa la, rehat je la kan smbil online... ok thats all.

No comments:

Post a Comment