Powered By Blogger

14 March 2010

13 March 2010 standby PBSM...


gerai Fakulti Hotel

Ahli PBSM yg terlibat memastikan keselamtan org ramai dan peserta.

Banner program tersebut...

ari ni rase mcm lame sgt, tp best sebb mcm2 aku dab buat ari ni, start dgn bangun pkul 7.30am, pkul 8.00am aq gerak ke stadium gemilang. ni kerana aku dah di amanahkan oleh puppy untk berstandby for bdk hotel part 5. dyorg ader wat fiesta kat sane. 13 dan 14 mac 2010. so aku ngan mus dan 2 org senior part 2 pbsm telah ke sana, duk hampir 2 jam, kami masih x dilayan, bahkan pandang pun xnak, nasib baik ader en iskandar, terhibur la skit hati kami dgn gelagat dyer. haha, nak tau dyer ni cina tp masuk Islam da lame da. tp masih ader lg la pelat dye tu, mmg selalu gk la kami ketawa dek kerana sebutan dyer. cuba korang suryh org cina eja DARAH, pastu dyorg sebut aper. mmg tergelak la kitorg, pastu dah dkat pkol 10, kitorg pun berangkat krn tiada lyanan diberikan. kami datang balik pkul 3 ptg, same gk keadaan dyer, mmg kurang sopan la senior ni wt kt kitorg, pastu ptg aku balik naik bilik housemate aku plak nak tg muvie, lepas lame pilih cerita dyorg pilih citer Cinta U Turn. mmg tergelak la kitorg tonton cter tu. lpas tu aku mandi n sembahyang, lpas tu aku kuar g jumper senior pbsm td nak ambik gmbar kt dyer, lpas tu aku balik n nak makan. aku tpon kwn aku n dyer kate dah siap mkn, aku g la mkn sorg (lapar nyer perut ni, x mkn lg ni sebenarnyer). lpas tu aku online jap ngan Iqbal@baba. lpas tu aku x tau lg aper akan terjadi...

No comments:

Post a Comment