Powered By Blogger

13 March 2010

25 January 2010

ni tarikh aku masuk uitm dungun, mmg blur ar sbb terkejot tgk tmpat dyer kan. so aku masuk2 je da sesat sbb tmpt dyer agk besar n crowded. selpas aku dftar dkat HEA aku g plak ke HEP utk urusan pndftaran kat sane plak, jauh tu antara bangunan, after dat jene plak ke bangunan integriti jumpa KP, nasib baik la KP tu ok, tahniah uitm dungun sbb mengamalkan 5S. huhu, after dat kene g plak daftar kolej, name kolej aku ialah Kolej Tenggol, aku daftar lewat skit sbb pegawai kene g jumpe VC baru la plak, tp disebbkan aku ni special kes, aku dpt gk la dftar. laps daftar aku check in bilik, aku dpt TGA 110. TG tu tenggol, A tu plak name blok aku 1 tu tingkat 1, 10 plak no bilik. haha lengkap detail aku bg. aku check in bilik aku, mak ayah aku tlg bawak brg2 aku sekali, satu bilik 4 org, housemate aku semua org Kelantan. mati la aku, huhu, tp nasib bek dyorg semua ok2 la kn. x la gdebe sgt.. bermulalah kehidupan aku mase tu,

No comments:

Post a Comment