Powered By Blogger

13 March 2010

UiTM Dungun

bermulalah satu lembaran baru bg aku untuk terus menjulang nama aku. kalau sebelum ni aku study on business tp skrg aku dah bertukar angin. aku kat sini ambik dip seni kulinari, so kalo sesape yg xtau ape itu seni kulinari senang nak ckap chef la. memasak, memasak dan memasak. itulah kerjanya, tp ape yg penting kat sini bukan fulltime memasak tp ade gk subjek lain like food hygiene, hospitality, french and retailing. sebenarnya bukan yg mcm org anggap, kos ni satu kos yg agak kuat gk la, kena usaha lebih utk succed. contohnya kalo org cuti kitorg xder cuti, kalo org kelas smpai pkul 6. kitorg plak kelas dari 3 ptg smpai 11 mlm, mane x nyer, da keje pun memasak kan mmg la lame. hajat naj jd mcm chef wan, da professional chef, tp Ya Allah susah gk rupanyer, tp now on aku da start nak mula balik kesungguhan aku coz aku mmg minat on this course. so, doakan aku berjaya ok. Amin,..

No comments:

Post a Comment