Powered By Blogger

17 March 2010

Good day for me


haha, kaco pian ambik gmbar...


wan amik air aku, aku dah x dayer nak minum la, dyer ni aper punyer perut le...



lpas kelas bel, g minum air kat kdai tepi pantai, bandingkan enfon aku dgn besarnyer gelas air 1 liter ni...



listening test, sebelom miss smapi kitorg berposing la weh...


Penterusan kehidupan aku ttp gk mcm ni, haha ari ni best sgt, start mula2 klas pg td pkul 8, aku smpai tepat same dgn miss smpai, aku mmg dah redy utk my presentation, so aku x risau langsung, bdk kelas aku wat kurang ajar ngan aku, tp aku x kisah sbb dah biasa ngn mulut jahat, smpai time group aku present, aku saje2 je keluar lmbat, haha lpas tu tibe la turn aku, aku bace je teks yg dye beri, lpas tu dgn pantas aku smbung dgn addition information, bru semua termanggu dgn idea aku. miss puji aku dgn begitu ikhlas, bdk2 sumer bgang, tp aku wt x kisah jer, miss bg aku mark lebih sbb aku nyer point yg begitu byk, miss ajak g mkn kt kafe kapas, dyer belanja. syukur2. lpas tu sambung klas french, madame bg balik kertas latihan, kitorg mmg da agk, haha mark aku kurg skit la, ape kan dyer aku kn. lpas tu kedengaran hujan yg lebat mencurah bumi dungun, Alhamdulillah dgn nikmat Mu ini. sbb bumi dungun da lame x turun ujan, and ptg smabung plak kelas ctu, aku pakai baju Ventino aku, bdk2 ckp aku mcm Yb, huhu, aku mmg da agk. pkul 8.30pm ader plak test listening bel, walaupun agak susah tp aku masih bley do da best, lpas kelas kitorg decide nak minum kat tepi pntai, perghh, pian,wan n aku order air kelas besar, satu liter tu, mmg melampau, aku x abih air tu n bg kat wan, nk tgk besar mane gelas tu, nnti aku upload gmbar. itulah life aku utk ari ni.

No comments:

Post a Comment